Zwroty, wymiany i reklamacje

DROGI KLIENCIE,

POSTĘPUJ ZGODNIE Z REGULAMINEM

 

ZWROTY

Kliencie masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru od momentu otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być odesłany na adres podany na formularzu zwrotu, który został dołączony do przesyłki lub na adres sklepu głównego tj. ul. Św. Rocha 7/11, 15-879 Białystok. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu, jak również formularz zwrotu towaru, dołączony do przesyłki. Przyjmiemy zwrot obuwia, które jest zapakowane w oryginalnym pudełku oraz nie posiada żadnych śladów użytkowania. Prosimy o staranne złożenie, zapakowanie i zabezpieczenie towaru. Nie przyjmujemy zwrotów po upływie 14 dni od doręczenia przesyłki, jeżeli produkt zostanie dostarczony do Nas po 14 dniach, zostanie odesłany na koszt klienta. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Po 14 dniach od przyjęcia zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zostanie dokonana na konto bankowe podane przez Klienta w formularzu zwrotu.

Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu przesyłki mailowo na adres: biuro@e-predo.pl lub telefonicznie 513-263-905.

Z opisanego wyżej zwrotu towaru nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

 

WYMIANY 

W Sklepie e-predo.pl możesz wymienić towar, który okazał się za mały/duży, ewentualnie interesuje Cię inny kolor, bądź zupełnie inny model. 

Uprzejmie poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie, aby móc przyspieszyć ten proces. Kliencie masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na wymianę towaru. Należy najpierw dokonać zwrotu towaru nieodpowiedniego i jednocześnie złożyć nowe niezależne zamówienie na wybrany towar. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu, jak również formularz zwrotu towaru,  wysłany na  pocztę mailową na prośbę Klienta. Przyjmiemy zwrot obuwia, które jest zapakowane w oryginalnym pudełku oraz nie posiada żadnych śladów użytkowania. Prosimy o staranne złożenie, zapakowanie i zabezpieczenie towaru. Nie przyjmujemy zwrotów po upływie 14 dni od doręczenia przesyłki, jeżeli produkt zostanie dostarczony do Nas po 14 dniach, zostanie odesłany na koszt klienta. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Aby przyspieszyć ten proces, prosimy o kontakt telefoniczny 513-263-905 lub mailowy biuro@e-predo.pl.

 

REKLAMACJE

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres biuro@e-predo.pl. Jak najszybciej wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji,  wysłany na  pocztę mailową na prośbę Klienta, oraz dowodem zakupu. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient poinformowany zostanie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji. W przypadku zgłoszenia przez Klienta żądania wymiany Produktu na wolny od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, brak ustosunkowania się do żądania Klienta w powyższym terminie oznaczać będzie uznanie żądania za uzasadnione.

Jeśli masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki, sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli taśma na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Okres gwarancji na Towar wynosi 24 miesiące, licząc od daty sprzedaży Towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl